האם אתם בכושר.. רגשי? 

כולנו יודעים עד כמה חשוב לשמור על כושר פיזי. חשוב להכניס לגוף מזון בריא, להימנע מרעלים, ולאמן אותו באופן שוטף, כדי שיהיה בריא וחזק, נכון? אך כושר פיזי אינו היחיד שחשוב. 

בריאות רגשית טובה היא מצב בו אדם מרגיש טוב, מתחבר לסביבתו, מסוגל להתמודד עם אתגרים רגשיים, להימנע ממחשבות רעות ולא מועילות, ולהתמקד במה שיעיל, יצירתי, וטוב. אנשים בעלי בריאות רגשית טובה, מתמודדים טוב יותר עם מחלות ואתגרים אחרים בחיים, ומסתגלים לשינויים טוב יותר. כושר רגשי, אם כך, בדומה לכושר פיזי, חשוב לתחזוקת המצב הרגשי במצב בריא. תחשבו כמה אנחנו משקיעים במראה החיצוני שלנו, ובתחזוקת הגוף שלנו. וכמה בכושר הרגשי שלנו? האם הוא פחות חשוב? ודאי שלא.
בכל שיחה שלי על תחום העיסוק שלי, הקואוצ'ינג, עלתה ממני האמירה שאימון לא יזיק לכולנו. זו הכוונה שלי. הרי כולנו חיים יום יום, רוצים להיות בריאים. אבל אין בנו את המודעות לכושר הרגשי, באותה מידה שיש בנו את המודעות לכושר הגופני. כך יוצא שפעמים רבות אנחנו מזניחים את הכושר הרגשי, ונפגשים איתו רק כשאנחנו נדרשים למאמץ רגשי. וכל מי שאי פעם עשה מאמץ כשהוא לא בכושר יודע עד כמה זה כואב. 

אימון אישי עוסק, בין היתר, בזה. כשמישהו מגיע לאימון אנחנו בודקים את המטרות שלו, את הקשיים שלו, את החוזקות שלו, ובונים מכל זה תכנית אימונים שמטרתה להביא את האדם ליישם את מטרותיו וללמד אותו תחזוקה שוטפת של "שרירי הרגש". הרי רגשות הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, וחשוב להבין שיש להם השפעה גדולה על החיים שלנו, לפעמים עד כדי כך שהם אפילו מנהלים אותנו. 

רוצים להיכנס לכושר רגשי? דברו איתי.  ובינתיים, שאלו את עצמכם - במה הייתי רוצה להיות חזק יותר? 

לחיים טובים יותר,

אלכס.