בואו נתחיל את השנה החדשה ברגל ימין!

הנה כמה דרכים לעשות את זה: 

+ בואו נשתחרר מהרגלים שלא עושים לנו טוב. עבור כל אחד הם אחרים, אבל אנחנו כבר מכירים את שלנו מספיק טוב בשביל לדעת שהם כאלה. בואו נחליף כל הרגל כזה בהרגל אחר שיעשה לנו טוב, כי מה כבר יש לנו להפסיד?

+ בואו נשתחרר מעלבונות וכעסים בהם אנחנו מחזיקים. אם פגעו בנו בזדון- בואו נפיק את הלקח ונשחרר. אם פגעו בנו שלא בזדון- בואו ננסה להבין ולסלוח, ואולי נרוויח קשר עם אדם שאחרת אנו עלולים לאבד. בכל מקרה, בסופו של דבר, לסחוב איתנו טונות של רגשות שליליים זה לא עוזר לאף אחד, ורק פוגע בנו. בואו נשאף השנה לחוות יותר רגשות חיוביים.

+ בואו נשתחרר מתפיסות ודפוסי חשיבה שתוקעים אותנו. יש כאלו שהיו טובים ומועילים לנו בעבר, אולם היום הם פחות רלוונטיים. כמו שנסיבות החיים משתנות, ואנחנו משתנים איתן, יכול להיות שדפוסי חשיבה ישנים כבר אינם רלוונטיים, וההיאחזות בהם רק מגבילה אותנו. בואו נפתח את הראש ונכניס פנימה מחשבות שישפרו את חיינו.

+ בואו נשתחרר מחלומות לא רלוונטיים. לעיתים אנו עדיין שואפים להגשים דברים שחלמנו עליהם בילדות, אבל לא כי אנחנו עדיין חולמים עליהם אלא מתוך תחושה ש"אני חייב את זה לעצמי". האמנם? אנחנו חייבים לעצמנו רק את מה שאנחנו באמת רוצים. בואו נבחן את החלומות שלנו, ואולי נגלה שחלקם יכולים לפנות את מקומם לחלומות חדשים, שהגשמתם נמנעת מאיתנו בגלל שאנחנו עדיין מנסים להגשים את החלומות הישנים. והלוואי והחלומות החדשים ימלאו אותנו במשמעות וסיפוק.

+ בואו נשתחרר מפחדים משתקים. פחד הוא מנגנון חשוב שנועד להגן עלינו ולמנוע מאיתנו לעשות דברים שיכולים להיות לנו הרסניים, אבל לפעמים הפחד להיפגע/ להפסיד/ להיכשל וכו', מונע מאיתנו אפילו לנסות, ומי יודע אילו דברים טובים אנחנו מפספסים בתהליך זה? סיכון הוא חלק בלתי נפרד מכמעט כל דבר ששווה משהו בחיים האלו. שקלו האם הרווח הפוטנציאלי שווה את הסיכון, ואם כן, אל תתנו לפחדים להיות אלו שעוצרים אתכם. בואו נלמד לשוחח עם הפחדים שלנו כך שנוכל לעבוד איתם בשיתוף פעולה.

ובואו נחייך יותר. גם נחפש יותר סיבות לחייך, אבל גם נחייך יותר בגלל הסיבות הקיימות, נשים לב יותר לדברים הטובים, נעריך ונוקיר את האנשים החשובים לנו, ונהנה מכל הטוב שיש בחיינו.

חגים שמחים ושנה של אור ואהבה!

שלכם, 

אלכס.